طب سنتی

زالو درمانی در غرب تهران ✅ بهداشتی و زیر نظر دکتر طب سنتی

اگر بخواهیم توضیح دهیم زالو درمانی در غرب تهران یکی از درمان‌های باستانی و کهن است که به جهت خواص معجزه‌آسایش، توانسته بقایش را در میان درمان‌های رنگارنگ حفظ کند. زالو به جهت خواص ضد التهابی و ضد انعقادی خون، درمان مناسبی برای بسیاری از عارضه‌ها به شمار می‌آید. در این مقاله قصد داریم شما را با درمان نوین زالو درمانی و فواید آن، بیشتر آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

زالو درمانی در غرب تهران چگونه انجام می‌شود؟

 

دکتر طب سنتی همیشه برای زالو درمانی در غرب تهران یک روش استفاده میکند .

اگر بخواهیم پروسه‌ی زالو درمانی را مرحله‌بندی کنیم، می‌توانیم سه مرحله برای آن در نظر بگیریم. در ابتدا متخصص، محل موردنظر برای زالو درمانی را انتخاب و با موادی چون الکل، ضدعفونی می‌کند. سپس زالوهایی که از قبل تمیز و حاضر شده‌اند را روی بافت پوست فرد قرار می‌دهد.

در مرحله‌ی دوم زالو ناخودآگاه پوست را گاز گرفته و شروع به مکیدن خون می‌کند. وقتی زالو خون را به اندازه‌ی کافی مکید، به طور خودکار از سطح پوست کنده می‌شود. در مرحله‌ی آخر، متخصص به پانسمان جای زخم می‌پردازد.

شانه یخ زده

مرکز زالو انداختن غرب تهران

 

یکی از درمان‌های موثر برای بیماری شانه یخ زده، زالو درمانی در غرب تهران است. شاید برایتان سوال باشد که شانه‌ی یخ زده چیست؟ در واقع این بیماری، عارضه‌ای دردناک است که در اثر آن، عضلات شانه حالتی بسیار سفت و خشک به خود می‌گیرد. به همین خاطر دامنه‌ی حرکتی مفاصل بسیار کم می‌شود و بیمار دیگر نمی‌تواند آنچنان دست و شانه‌اش را تکان دهد.

زالو درمانی یکی از درمان‌های موثر برای شانه‌ی یخ زده محسوب می‌شود.

از آنجایی که یکی از دلایل رایج این بیماری، التهاب کپسول‌های مفصلی شانه و تورم آن است، استفاده از زالو درمانی می‌تواند برای آن بسیار مفید باشد. نتایج تحقیقات پزشکی بر روی بیماران، حاکی از آن بوده است که خواص ضدالتهابی زالو، می‌تواند باعث کاهش التهاب و تورم کپسول‌های مفصلی شود. در نتیجه دامنه‌ی حرکتی شانه بیشتر و درد فرد کاهش می‌یابد.

زالو درمانی برای قارچ پوستی ; زالو درمانی غرب تهران

زالو درمانی غرب تهران

بیماری‌های قارچی ، به جهت وجود باکتریهای خاصی در پوست فرد ایجاد می‌شوند. قارچ‌های پوستی، ممکن است در هر ناحیه‌ای از پوست ظهور یابند.

این قارچ‌ها معمولا ماهیتی مسری دارند و به سرعت به سایر نواحی پوستی نیز سرایت و بدن را درگیر می‌کنند. قارچ‌های پوستی سبب می‌شوند که پوست فرد بسیار ملتهب و قرمز شود و حتی گاهی زخم، جوش، تاول و… روی پوست ایجاد شود. در نتیجه درد و ناراحتی زیادی را برای بیمار ایجاد می‌کنند.

زالو درمانی غرب تهران ; از آنجایی که زالوها خاصیت ضد باکتریایی دارند، می‌توانند عفونت و باکتری‌های ناشی از قارچ‌ها را تا حد زیادی از بدن بیمار دور کنند.

به‌علاوه، زالو درمانی سبب می‌شود که قرمزی و التهاب پوستی کاهش یابد و همچنین با افزایش سرعت گردش خون ، فرایند ترمیم زخم‌ها و سایر ناهنجاری‌های پوستی بهتر شود.

 زالو درمانی در غرب تهران برای سیاتیک

مراکز زالو درمانی غرب تهران

یکی دیگر از کاربردهای درمانی زالو درمانی، درمان دردهای ناشی از آسیب به سیاتیک است. سیاتیک یک عصب طویل در بدن است که از نخاع شروع و به دوپای انسان منشعب می‌شود. حال اگر این عصب تحت فشار قرار بگیرد یا هر آسیبی به آن وارد شود، درد خیلی شدیدی در ناحیه‌ی کمر، پشت و پاها ایجاد می‌کند.

دردی که می‌تواند زندگی افراد را مختل کند.

زالو با ترشح مواد ضد التهابی، سبب تسکین درد سیاتیک و بهبودی آن می‌شود.

یکی از راه‌حل‌های درمانی موثری که برای سیاتیک پیشنهاد می‌شود، زالو درمانی است. زالوها پس از قرار گرفتن روی محل موردنظر خون فرد را می‌مکند. در این حین، زالوها آنزیم‌های ضد درد و ضد التهابی را وارد خون فرد می‌کنند.

در نتیجه درد طاقت‎فرسای بیمار تا حد زیادی فروکش می‌کند و التهاب مناطق آسیب‌دیده کاهش می‌یابد. همچنین با تسریع گردش خون، اکسیژن‌رسانی و ترمیم عصب آسیب‌دیده بیشتر می‌شود و درمان زودتر اتفاق می‌افتد.

زالو درمانی برای صورت و جوش صورت

 

از دیگر خواص معجزه‌آسای زالو درمانی، تاثیر آن در درمان مشکلات پوستی، جوش، لکه و قارچ‌های پوستی است. از قدیم‌الایام، استفاده از زالو درمانی، راز زیبایی پوست ملکه‌های مصری به حساب می‌آید.

حتی در کتب پزشکی کهن، چون کتاب قانون ابن سینا، به تاثیر شگفت‌انگیز استفاده از زالو، در زیبایی و سلامت پوست اشاره شده است. شاید برایتان سوال باشد که چگونه یک کرم، بتواند راز داشتن پوستی شفاف و سالم باشد؟ اکنون جواب این سوال را می‌دهیم.

زالو درمانی غرب تهران ; به ‌طور کلی پوست پوست انسان برای سالم و شفاف ماندن نیاز به قدرت ترمیم، گردش خون بالا و سوخت‌رسانی خوب دارد. به علاوه نیاز است که پوست درگیر عارضه‌هایی چون جوش، قارچ و لکه نیز نشود. درغیراین‌صورت ابریشم زیبای پوست، چشم‌نوازی خود را از دست می‌دهد. استفاده از زالو روی پوست، سبب می‌شود که خون آلوده و کثیف از سطح عروق پوستی بیرون کشیده شود و خون‌رسانی به سلول‌های پوستی سرعت بگیرد.

در نتیجه اگر زخم یا عارضه‌ای چون التهاب وجود داشته باشد، رفع می‌شود. به علاوه خاصیت ضد باکتریایی زالو، باعث می‌شود که سطح پوست از جوش‌ها و قارچ‌های باکتریایی پاک شود. به همین خاطر زیبایی و طراوت دوباره به پوست باز می‌گردد.

زالو درمانی، با از بین بردن عارضه‌های پوستی، پوستی ابریشمی را به فرد هدیه می‌دهد!

کاربرد درمان زالو برای اعصاب در مرکز زالو درمانی غرب تهران

 

کاربرد زالو درمانی برای بیماری‌های مربوط به اعصاب، از دیگر خواص شگفت‌انگیز زالوها است. شاید برایتان عجیب باشد که این موجودات کوچک، بتوانند برای بیماری‌های پیچیده‌ای چون بیماری‌هایی با ریشه عصبی مفید باشند! در واقع وقتی صحبت از اعصاب می‌شود، ناخودآگاه ذهن انسان به سمت درمان‌های سنگینی چون جراحی کشیده می‌شود. با این حال این موجودات کوچک، با خاصیت شگفت‌انگیزشان می‌توانند تا حد خیلی زیادی از مشکلات اعصاب بکاهند. از این‌رو در کنار سایر درمان‌های تخصصی به عنوان درمان مکمل استفاده می‌شوند.

مکانیزم زالو درمانی

حال بیایید با مکانیزم زالو درمانی برای اعصاب بیشتر آشنا شویم. یکی از عارضه‌های شایعی که در عروق و نواحی اعصاب به وجود می‌آید، لخته شدن خون است. زالوها با خاصیت ضد انعقادی‌شان می‌توانند از لخته شدن خون جلوگیری کنند. در نتیجه سرعت گردش خون و کارکرد اعصاب را بهبود ببخشند. به علاوه ترکیب مونوکسید نیتروژن سنتاز موجود در بدن این موجودات، می‌تواند کمک بزرگی به بازسازی اعصاب آسیب‌دیده کند. همچنین می‌توان گفت، زالوها بخاطر داشتن آنزیم‌های ضد التهابی، می‌توانند تا حد زیادی فشار و التهاب را از اعصاب متورم دور کنند. در نتیجه باعث تسکین بیمار می‌شوند.

کاربرد زالو در رفع مشکل اعصاب

در آخر باید گفت که زالو درمانی به جهت خواص کاربردی‌اش، توانسته خود را پس از گذر سالیان دراز، همچنان در لیست درمان‌های مهم طبی حفظ کند. این درمان طبی، هیچ مواد شیمیایی و خطرناکی را وارد بدن فرد نمی‌کند. از این‌رو می‌تواند درمانی کم‌ضرر و پربازده برای طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها به حساب بیاید.

Rate this post

admin

من علیرضا تاجر نویسنده این مجموعه از نوشته های تهران کلینیک هستم . امید وارم بتونم اندک کمکی تو پیدا کردن بهترین مراکز و خدمات درمانی و زیبایی به شما عزیزان بکنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
تماس فقط برای تبلیغات