دسته‌بندی نشده

مرکز لیزر موهای زائد حوالی میدان ملت

مرکز لیزر مو میدان ملت تحت نظر تیم متخصص پزشکی و با استفاده از تجهیزات به روز توانسته نظر مشتریان خود را جلب کند. مرکز لیزر مو سابرینا با دسترسی آسان واقع در نزدیکی میدان ملت، پذیرای مشتریان عزیز میباشد. این مرکز با هدف قرار دادن کیفیت و اثربخشی لیزر مو، از دستگاههای با فناوری به روز از جمله دستگاه الکساندرایت مدیوسان مدل 2021، الکساندرایت کندلا استفاده میکند.

لیزر موهای زائد اگر با تجهیزات با کیفیت مناسب و توسط تیم متخصص و مجرب انجام پذیرد، میتواند شما را برای همیشه از شر این موها رها کند. 

مرکز لیزر مو سابرینا از تجهیزات مدرن تحت نظر پزشک خدمترسانی میکند

مرکز لیزر مو میدان ملت ، مفتخر است که با تکنسینهای ماهر و با تجربه همکاری میکند. همچنین دسترسی آسان، وقتدهی مناسب، انجام لیزر تحت نظر پزشک با کمترین میزان درد و بدون سوختگی از ویژگیهای این مرکز لیزر است. شاید جالب باشد که بدانید عوامل مختلفی بر لیزر موهای زائد تاثیرگذار هستند که در مرکز لیزر ملت به آن توجه میشود:

دیدن لیست مراکز لیزر مو در شرق تهران

عوامل موثر در بازدهی لیزر مو میدان ملت

تکنسین مرکز لیزر مو میدان ملت

مرکز لیزر مو میدان ملت به دلیل همکاری با اپراتورهای ماهر و آموزش دیده، از کادر حرفهای برخوردار است. منظور از اپراتور حرفهای فردی است که دارای گواهینامه تحت نظر پزشک باشد. وظیفه اپراتور لیزر این است که علاوه بر آشنایی با دستگاههای لیزر، طول موجهای مختلف را بشناسد. همچنین بتواند تشخیص دهد که از کدام طول موج برای چه نوع پوست و رنگ پوستی باید استفاده کند. 

مرکز لیزر مو سابرینا با دقت در انتخاب طول موج مناسب هر پوست، از ایجاد لک بعد از لیزر جلوگیری میکند. نوع دستگاه لیزر نیز در موثر بودن فرآیند لیزر موهای زائد بسیار تاثیرگذار است. دستگاه لیزر مناسب، باید از طول موجهای مختلف(دایود، اندیاگ و الکس) پشتیبانی کند. در غیر اینصورت تنها برای طیف خاصی از رنگ پوستها قابل استفاده خواهد بود. 

مرکز لیزر سابرینا بدون سوختگی و با کمترین درد، موهای زائد را از بین میرود

سلامت هورمون

یکی از مهمترین عوامل رشد مو، هورمونها هستند. باید توجه داشته باشید که در دوره انجام لیزر، هورمونهای بدن در وضعیت تعادل باشند، در غیر این صورت احتمال رشد دوباره موهای زائد دور از انتظار نخواهد بود. برای اطمینان از این موضوع میتوانید به پزشک مراجعه کرده و از سلامت هورمونها اطمینان حاصل کنید و سپس اقدام به لیزر در مرکز لیزر مو میدان ملت نمایید. در برخی موارد نیز میتوانید تحت نظر پزشک و با مصرف دارو به منظور کنترل تعادل هورمونها، به صورت همزمان به لیزر موهای زائد نیز بپردازید.

زمانبندی مناسب بین جلسات مرکز لیزر مو سابرینا

برای اثربخشی بیشتر لیزر مو، لازم است به زمانبندی اعلام شده از سوی مرکز لیزر مو میدان ملت پایبند باشید. چرا که این زمانبندی بر اساس چرخه رشد مو تعیین میشود. به عبارت سادهتر این مراحل شامل مرحله رشد، انتقال و استراحت هستند. در صورتیکه در مرحله استراحت چرخه رشد مو اقدام به لیزر کنید، نتیجهای نخواهید گرفت.

رنگ پوست از عوامل موثر در لیزر موفق موهای زائد است

رنگ پوست

دستگاه لیزر مو با هدف قرار دادن رنگدانههای فولیکول، رشد موهای زائد را مختل میکند. هر چه پوست فرد روشن باشد، دستگاه دقت بالاتری در شناسایی رنگدانهها خواهد داشت. اما دستگاه لیزر تنها برای افراد با پوست روشن ساخته نشده است! فناوریهای جدید دستگاههای مختلفی برای انواع پوست از نظر تنوع رنگ، ساخته است. مرکز لیزر مو میدان ملت، با تجهیزات به روز خود پاسخگوی نیاز همه مشتریان با رنگ پوستهای مختلف است. 

مرکز لیزر مو میدان ملت با ارائه خدمات با کیفیت و با کمترین هزینه پذیرای شما است. عوامل دیگری نیز در اثربخشی لیزر موهای زائد نقش دارند که میتوان به جنس مو، ضخامت آن و استفاده از تیغ یا اپیلاسیون پیش از لیزر موها اشاره کرد. 

Rate this post

admin

من علیرضا تاجر نویسنده این مجموعه از نوشته های تهران کلینیک هستم . امید وارم بتونم اندک کمکی تو پیدا کردن بهترین مراکز و خدمات درمانی و زیبایی به شما عزیزان بکنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا