هایفوتراپی

مرکز هایفوتراپی در جنت آباد

آشنایی با هایفوتراپی در جنت اباد برای لیفت صورت

هایفوتراپی در جنت اباد یکی از مهمترین عمل های زیبایی است که بسیار مقرون به صرفه و بی دردسر می باشد. در این عمل زیبایی، شما می توانید در عرض ۲۰ دقیقه یا نیم ساعت به اندازه ۵ تا ۱۰ سال جوان تر شوید.

بهترین مرکز هایفوتراپی در جنت اباد

پیشنهاد می شود بعد از گذشت ۳۰ سال از سن شما، هر چند سال یکبار عمل هایفوتراپی انجام شود. شاید خیلی از مراکز زیبایی به شما پیشنهاد دهند که در سال چندین مرتبه هایفوتراپی را تکرار کنید تا نتیجه ی آن تثبیت شود.

اما حقیقت این است که در این مراکز از دستگاه مناسبی برای هایفوتراپی استفاده نمی شود.

بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران کلیک

کلینیک ایده آل دکتر عسگری هایفوتراپی جنت آباد

دکتر عسگری ایده ال کلینیک

 

شماره تماس :

02144473063

تماس و مشاوره همین حالا!

آدرس :

جنت آباد مرکزی، بالاتر از ۳۵ متری مخبری، خیابان پنجم، جنب بانک آینده، پلاک ۱۰۵، طبقه اول

مسیریابی با گوگل مپ :

گوگل مپ

هایفوتراپی غرب تهران


مرکز زیبایی Aroma

 

تماس : 09123902078 – 02122963863

آدرس : شهرک غرب بلوار فرحزادی ابتدای یبوار دریا – جنب گل فروشی ایگل

لوکیشن :

در هایفوتراپی در جنت اباد شما می توانید علاوه بر دریافت خدمات از یک اپراتور زبده از بهترین دستگاه های هایفوتراپی به روز و مدرن بهره ببرید. 

امواج استفاده شده در دستگاه هایفوتراپی همان امواج دستگاه سونوگرافی است که تشدید شده و در طول موج معینی ساطع می گردد. این امواج لایه ای از پوست شما را از بین می برند که به صورت طبیعی قابل ترمیم نیست.

بهترین مرکز هایفوتراپی در جنت اباد

این لایه پوستی پس از تحریک شدن اقدام به کلاژن سازی می کند و همین عامل شاداب تر شدن و رفع چین و چروک صورت است. دستگاه هایفوتراپی نسبت به بسیاری از روش های جوانسازی و لیفت صورت بهتر است.

به طور مثال در عمل جراحی باز لیفت صورت، بیمار تجربه بیهوشی، دوره نقاهت و بخیه را دارد. یا در روش نخ لیفت، عضلات بین بافتی صورت آسیب می بیند و نتیجه چندان رضایت بخش نیست. اما در هایفوتراپی در جنت اباد شما بدون تجربه ی هیچگونه درد و خونریزی در کوتاه ترین زمان به نتیجه ای رضایت بخش دست خواهید یافت.

**

لیست بهترین مراکز هایفوتراپی تهران

کلیک

**

مراقبت های قبل و بعد از هایفوتراپی در جنت اباد

 

شما با مراجعه به مرکز هایفوتراپی در جنت اباد می توانید اطلاعات کاملی راجع به این عمل زیبایی دریافت کنید. کارشناسان این مرکز زیر نظر دکتر عسگری بهترین مشاوره را به شما خواهند داشت.

چند روز قبل از عمل زیبایی لیفت صورت هایفوتراپی از مصرف دارو های رقیق کننده خون مثل ایبوپروفن یا آسپرین و مکمل های ویتامین خودداری کنید. 

قبل از انجام عمل لیفت هایفوتراپی از کرم های لایه بردار استفاده نکنید یا زیاد در معرض آفتاب قرار نگیرید که آفتاب سوخته نشوید. بعد از انجام‌ هایفوتراپی نیز نباید در معرض نور آفتاب قرار بگیرید.

آب زیادی بنوشید و از مرطوب کننده‌ و ضد آفتاب و شوینده هایی که پزشک تجویز می کند، استفاده کنید. سعی کنید قبل و بعد از عمل لیفت صورت هایفوتراپی از مواد حساسیت زا و ادویه های تند استفاده نکنید. در صورت بروز تبخال در زمان دیگری برای انجام این کار مراجعه کنید.

 

 

هایفوتراپی در جنت اباد

 

مزایای استفاده از دستگاه هایفو دابلو گلد پرمیوم در هایفوتراپی

 

برای هایفوتراپی در جنت اباد از دستگاه هایفو دابلو گلد پرمیوم استفاده می شود. این دستگاه یکی از بروز ترین دستگاه های هایفوتراپی در کل دنیا است. قدرت این دستگاه به گونه ای است که بیشترین میزان اثربخشی را داشته باشد. همچنین دکتر عسکری با تجربه ی بالایی که در استفاده از این دستگاه دارند، برای زیباجو به بهترین نحو عمل لیفت صورت را انجام خواهند داد.

Rate this post

admin

من علیرضا تاجر نویسنده این مجموعه از نوشته های تهران کلینیک هستم . امید وارم بتونم اندک کمکی تو پیدا کردن بهترین مراکز و خدمات درمانی و زیبایی به شما عزیزان بکنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا