سعادت آبادهایفوتراپی

کلینیک هایفوتراپی در سعادت اباد + دستگاه دابلو گلد

 پارادایس یک کلینیک هایفوتراپی در سعادت آباد است که دارای دستگاه هایفو دابلو گلد می‌باشد. در این بخش به ویژگی های این مرکز خوب در زمینه خدمات لیفت صورت با هایفوتراپی اشاره خواهد شد.

همانطور که میدانید هایفوتراپی دستکاهی برای لیفت صورت در یک الی دو جلسه است که باعث سفت شدن شادابی و از بین رفتن چین و چروک سطحی پوست میشود .

مرکز هایفوتراپی غرب تهران

مزیت هایفوتراپی نسبت به خدمات مشابه مثل جراحی و لیفت با نخ بر هیچ کس پوشیده نیست .

اگر بخواهیم در مرکز هایفوتراپی سعادت اباد به چند مورد از مزیت های هایفوتراپی نسبت به عمل جراحی و لیفت با صورت با نخ اشاره کنیم

اول اینکه جراحی دوران نقاهت طولانی دارد و بیهوشی که عوارض بسیاری دارد . بعلاوه که هزینه لیفت با جراحی بسیار بالا میباشد .

دوم اینکه لیفت با نخ هم هزینه بالاتری دارد و هم جزو خدمات زیبایی تهاجمی میباشد که با وارد کردن نخ زیر پوست باعث لیفتینگ میشود .

دکتر هایفوتراپی غرب تهران

البته هر یک از این دو خدمات که باعث لیفت میشود به جای خود مناسب هستند . اما به طور کل هایفوتراپی صورت و غبغب از نظر صرفه اقتصادی و سرعت انجام کار بسیار نسبت به آن دو برترین دارد .

در کلینک هایفوتراپی سعادت اباد سعی شده با استفاده از بهترین دستگاه هایفو یعنی دستگاه دابلو گلد که   جزو تاپ ترین دستگاه های هایفوتراپی ایران میباشد بهترین تیجه را برای شما رقم بزند .

کلینیک هایفوتراپی سعادت اباد

پارادایس با سالها سابقه در زمینه خدمات پوستی و لیفت پوست صورت شمارا دعوت میکند تا با استفاده از خدمات هایفوتراپی این مرکز بهترین تیجه برای لیفت صورت خود را بگیرید .

شما عزیزان میتوانید جهت مشاوره کاملا رایگان با مرکز هایفوتراپی سعادت اباد با شماره های زیر در ارتباط باشید.

 

مرکز هایفوتراپی Aroma

هایفوتراپی سعادت اباد
هایفوتراپی سعادت اباد

تماس مشاوره

تماس : 09123902078 – 02122963863

آدرس : شهرک غرب بلوار فرحزادی ابتدای یبوار دریا – جنب گل فروشی ایگل

لوکیشن :


کلینیک زیبایی شی لیزر سعادت اباد

پارادایس هایفوتراپی سعادت اباد غرب تهران

 

شماره تماس :

02126654500

تماس و مشاوره همین حالا!

آدرس :

سعادت اباد سرو شرقی خیابان اقبال ملی

مسیریابی:

گوگل مپ

 

**

لیست بهترین مرکز هایفوتراپی تهران

کلیک

**

مرکز زیبایی دکتر خلیل پور

خانم دکتر خلیل پور

آدرس:

شهران جنوبی – خیابان الغدیر یکم – کوچه سادات – ک طاهری پلاک 4 واحد 10

تلفن تماس:

تلفن ثابت

  • 44315094

تلفن همراه

  • 09216923901
  • 09125932967

لوکیشن:

http://

نکات مهم در زمینه هایفوتراپی

1 استفاده از دستگاه با کیفیت بالینی

دستگاه مورد استفاده در این کلینیک هایفوتراپی در سعادت آباد برای فرایندهای بالینی طراحی شده است و نتایج و امنیت آن با تحقیقات فراوان ثابت شده است.

2رضایت بیماران در کلینیک هایفوتراپی در سعادت آباد

با جستجوی نام پارادایس در گوگل یا اینستاگرام به راحتی می‌توانید نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند را بخوانید و از رضایت و تجربه‌ی آن‌ها آگاه شوید. همچنین در میان نظرات می‌توانید با عوارض هایفوتراپی صورت و نتایج حاصل از فرایند آشنا شوید.

3 هزینه‌ی پایین خدمات

هزینه‌های پارادایس معقول هستند؛  نه آنقدر کم که حاکی از بی‌کیفیتی دستگاه است و نه آنقدر زیاد که غیرمنطقی به نظر برسد.

4 ارائه‌ی تخفیف در کلینیک هایفوتراپی در سعادت آباد

در سایت‌های گوناگون و در موقعیت‌های زمانی خاص قادر به دریافت تخفیف‌های بسیار خواهید بود. هزینه‌ هایفوتراپی بالا است و دریافت تخفیف می‌تواند کمک کننده باشد. این کلینیک هایفوتراپی در سعادت آباد در ارائه‌ی خدمات درمان هیچ تبعیضی میان بیماران قائل نمی‌شود.

6 تجربه و تخصص بالای کارکنان

تجربه و دانش پزشکی که هایفوتراپی انجام می‌دهد بسیار اهمیت دارد.  پزشکان این کلینیک هایفوتراپی در سعادت آباد از تجربه‌ی بالایی برخوردار هستند و برای هر اتفاقی آمادگی دارند.

7 عکس قبل و بعد هایفوتراپی دارای صحت

پارادایس در صفحه‌ی اینستاگرام خود تعداد زیادی عکس از جراحی‌هایی که انجام داده است دارد که نشان از تجربه‌ی دراز مدت آن دارند.

مشاهده عکس قبل و بعد هایفوتراپی

برای انجام هایفوتراپی عجله نکنید.  پیش از گرفتن هر تصمیمی بهتر است یک مشاوره‌ی تخصصی دریافت کنید. این کلینیک هایفوتراپی در سعادت آباد مشاوره‌ی حضوری هایفوتراپی تخصصی ارائه می‌دهد تا پیش از آغاز درمان سوالات خود را بپرسید. در این جلسه پزشک متخصص سوابق پزشکی شما را بررسی می‌کند،  پوستتان را معاینه می‌کند،  جزئیات و عوارض جانبی فرایند درمان  را توضیح می‌دهد و نظر تخصصی و صادقانه‌ی خود را بیان می‌کند.

اطلاعات تماس مرکز هایفوتراپی پارادایس

تماس و ارتباط با ما:

02126654500

آدرس: سعادت آباد، سرو شرقی

چرا هایفوتراپی در کلینیک هایفوتراپی در سعادت آباد با دستگاه دابلو گلد بهترین انتخاب است؟

دستگاه دابلو گلد پرمیوم کلینیک هایفوتراپی در سعادت آباد تاثیرگذاری دو چندان روی پوست و لیفت صورت تنها در یک جلسه دارد.  ویژگی‌های بروز این دستگاه آن را برای کاهش چربی نیز مناسب ساخته است.  این دستگاه از سیستم فراصوت متمرکز با شدت بالا جهت لیفت و محکم کردن پوست، هایفوتراپی شکم و از بین بردن سلول‌های چربی استفاده می‌کند. در این بخش به مزایای دریافت هایفوتراپی به کمک دستگاه دابلو گلد  اشاره خواهد شد.

هایفوتراپی با دستگاه دابلو گلد

 

بدنی باریک و دارای انحناهای زیبا

علاوه بر لیفت صورت و سفت کردن پوست،  دستگاه دابلو گلد در کلینیک هایفوتراپی در سعادت آباد برای کاهش چربی نیز بکار می‌رود و به بدن شما ظاهری جذاب می‌بخشد.  این دستگاه از تکنولوژی فراصوت برای گرم کردن نواحی مد نظر استفاده می‌کند و سلول‌های چربی را  از بین می‌برد.  

پوستی محکم و سفت در کلینیک هایفوتراپی در سعادت آباد

این دستگاه تنها دستگاه هایفوتراپی است که می‌تواند عمیق ترین لایه‌ی پوست را هدف قرار دهد تا پوست را لیفت کند. هدف قرار دادن این لایه به تولید بهترین نتایج کمک می‌کند زیرا منجر به انقباض ماهیچه می‌شود.  انقباض ماهیچه‌ها، به پوست شکلی جدید و ظاهری محکم می‌بخشد.  این تکنیک راه حلی مناسب برای چین و چروک،  خطوط لبخند و افتادگی پوست می‌باشد.

کاهش سستی پوست در کلینیک هایفوتراپی در سعادت آباد

افتادگی پوست پس از از دست رفتن الاستیسیته‌ یا کشسانی آن که به میزان کلاژن و الاستین وابسته است رخ می‌دهد.  دابلو گلد در کلینیک هایفوتراپی در سعادت آباد پوست نواحی که دچار افتادگی شده اند را لیفت می‌کند.  این فرایند درمانی به صورت طبیعی و بدون جراحی، پوست را جوانسازی می‌کند. 

چین و چروک‌ها و خطوط لبخند را از بین می‌برد

از دست رفتن کلاژن و الاستین آسیب پذیری پوست در برابر ایجاد چین و چروک و خطوط لبخند را افزایش می‌دهد.  دابلو گلد مورد استفاده در کلینیک هایفوتراپی در سعادت آباد علائم پیری پوست را کاهش می‌دهد.  هایفوتراپی تولید طبیعی کلاژن را فعال می‌کند و به دنبال آن پوست سخت می‌شود.  

admin

من علیرضا تاجر نویسنده این مجموعه از نوشته های تهران کلینیک هستم . امید وارم بتونم اندک کمکی تو پیدا کردن بهترین مراکز و خدمات درمانی و زیبایی به شما عزیزان بکنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا