لیزر مو

مراکز لیزر تیتانیوم در غرب تهران ✅+ آدرس , شماره تماس ☎️

بهترین مراکز لیزر تیتانیوم در غرب تهران به همراه آدرس و شماره تماس در این مطلب قرار داده شده . همچنین درباره مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم نسبت به سایر دستگاه ها توضیحاتی ارائه داده ایم .

یکی از بهترین دستگاه ها برای موزدایی بدن دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم میباشد . شاید نام های زیادی از دستگاه های مختلفی شنیده اید اما میتوان گفت بسیاری از افرادی که با این دستگاه اقدام به موزدایی کرده اند رضایت نسبی داشته اند . البته دستگاه های بهتری از این دستگاه وجود دارد مثلا در مطلب بهترین مرکز لیزر کندلا غرب تهران درباره مزایا لیزر کنلا توضیح دادیم اما قیمت هر جلسه استفاده از ان دستگاه ها گران تر میباشد .

مراکز لیزر تیتانیوم معرفی شده جزو مراکز لیزر مو خوب در غرب تهران میباشند .

لیست مراکز لیزر تیتانیوم غرب تهران به همراه شماره تماس و آدرس

نام مرکز لیزر شماره تماس آدرس
کلینیک لیزر آوستا 09046180040

تماس سریع
بلوار فردوس شرق،خیابان مالکی، نبش میدان اول گلستان، ساختمان گلستان
کلینیک ترانه طب 02144006055

تماس سریع
اشرفی اصفهانی بعد از چهارراه مرزداران – کوچه بینظیر – ساختمان امین – پلاک۱۹ طبقه ۳ واحد۳
دکتر بیتا سجادی پور 09015199844

تماس سریع
تهرانسر، بلوار اصلی، نبش بلوار لاله، کوچه شهید واحدی، مجتمع مهر، طبقه اول

کلینیک لیزر تیتانیوم آوستا

کلینیک اوستا زیبایی و لیزر

یکی دیگر از مراکز لیزر تیتانیوم غرب تهران میباشد . این مرکز لیزر مو که با نام کلینیک اوستا شناخته میشود مجهز به اخرین مدل لیزر موهای زائد یعنی تیتانیوم 2024 میباشد . قیمت مناسب دسترسی خوب و بهداشت از جمله موادری است که باعث رضایت خوب مراجعه کنندگان میشود . شما میتوانید برای سوال درباره قیمت های هر بخش از بدن با لیزر دستگاه تیتانیوم با شماره های زیر در تماس باشید .

شماره تماس : 09046180040

آدرس : بلوار فردوس شرق،خیابان مالکی، نبش میدان اول گلستان، ساختمان گلستان

وبسایت : avestaclinic.com

لوکیشن :

کلینیک ترانه طب

شماره تماس : 02144006055

آدرس :  اشرفی اصفهانی بعد از چهارراه مرزداران – کوچه بینظیر – ساختمان امین – پلاک۱۹ طبقه ۳ واحد۳

وبسایت : taranehclinic.com

ایمیل : info@taranehclinic.com

لوکیشن :

دکتر بیتا سجادی پور

دکتر سجادی پور

شماره تماس : 09015199844

آدرس :  تهرانسر، بلوار اصلی، نبش بلوار لاله، کوچه شهید واحدی، مجتمع مهر، طبقه اول

لوکیشن :

مرکز لیزر هایا

تماس : 09332139493

آدرس : تهران- سعادت آباد– میدان کاج- سرو شرقی- ساختمان سعادت- طبقه 4

بررسی تعداد جلسات و تعداد شات‌ های دستگاه تیتانیوم مرکز لیزر تیتانیوم غرب تهران

در نظر داشته باشید که نمی‌ توان به طور کلی تعداد جلسات مشخصی را در نظر گرفت. تعداد جلسات بسته به نوع پوست و جنس مو افراد متغیر می‌ باشد. اما به طور کلی دستگاه لیزر تیتانیوم غرب تهران در طی ۸ الی ۱۰ جلسه می‌ تواند مو های زائد بدن را از بین ببرد. اگر افراد به صورت پیوسته و مداوم تعداد جلسات لیزر خود را شرکت کنند می‌ توانند نتیجه بی‌ نظیر آن را مشاهده نمایند. در نظر داشته باشید که داشتن استمرار در این کار اهمیت بسیار زیادی دارد. شما باید هر ماه و سر تاریخ مشخص شده به مرکز مورد نظر مراجعه کرده و لیزر خود را انجام دهید تا بتوانید به مرور زمان نتایج آن را مشاهده کنید. بعد از گذشت ۸ جلسه شما شاهد کاهش ۸۰ درصدی مو های زائد بدن خود خواهید بود.

تیتانیوم

میزان درد لیزر تیتانیوم در مراکز لیزر تیتانیوم غرب تهران

شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که میزان درد دستگاه لیزر تیتانیوم چقدر است. در جواب این پرسش باید گفت که همه چیز بستگی به آستانه تحمل درد افراد دارد. اگر شما آستانه درد بالایی داشته باشید هیچ گونه دردی را احساس نکرده و می‌ توانید به راحتی این جلسات را به اتمام برسانید. اما در کل میزان درد این دستگاه بسیار کم بوده و افراد می‌ توانند به راحتی این جلسات را تحمل کنند. معمولا در هنگام جلسات و استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم ممکن است یک درد خفیف و یا سوزش بسیار کم احساس کنید که این درد بسیار کم و گذرا بوده و پس از پایان جلسه به صورت کامل از بین می‌ رود. البته با استفاده از بی حس کننده‌ های موضعی می‌ توانید به راحتی این درد را کنترل کرده به گونه‌ ای که در حین جلسات هیچگونه دردی را احساس نکرده و به راحتی جلسات خود را پشت سر بگذارید.

مقایسه لیزر تیتانیوم و کندلا مرکز لیزر تیتانیوم غرب تهران

در نظر داشته باشید که دو لیزر بسیار پرطرفدار در دنیای امروز لیزر تیتانیوم و کندلا می‌ باشند.

این دو لیزر جزو دو لیزر های بسیار پرطرفدار و نتیجه بخش می‌ باشند. افراد توانستند از آن ها نتیجه بسیار خوبی نیز به دست بیاورند. نمی‌ توان گفت کدام لیزر بر دیگری برتری دارند.

ولی به طور کلی اولین تفاوت و عمده‌ ترین تفاوت این دو لیزر تعداد موج‌ آن ها است. کندلا تنها دارای یکی طول موج‌ است.

یکی از تفاوت‌ های دیگر این دو دستگاه گران تر بودن دستگاه کندلا نسبت به لیزر تیتانیوم می‌ باشد. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال استفاده از لیزر تیتانیوم هستند تا بتوانند از نتایج بسیار عالی آن بهره ببرند.

رضایت از لیزر تیتانیوم چقدر است ؟

بر اساس نظرسنجی‌ هایی که صورت گرفته شده دستگاه لیزر تیتانیوم رضایت بسیار زیادی داشته و افراد زیادی از این دستگاه استفاده کرده‌ اند و از نتیجه به وجود آمده بسیار راضی بوده اند.

همچنین توانستند در مدت زمان کوتاهی مو های زائد خود را از بین ببرند لیزر تیتانیوم و عوارض احتمالی این دستگاه در بعضی موارد نادر ممکن است لیزر تیتانیوم دارای یک سری عوارض احتمالی نیز باشد.

به عنوان مثال ایجاد زخم و سوختگی یک سری از عوارض احتمالی این لیزر است‌. همچنین تغییر رنگ بر روی پوست، ایجاد عفونت‌ های باکتریایی، رشد مجدد مو، ایجاد درد و ناراحتی، عوارض جانبی بلند مدت، ایجاد عوارض روانی، واکنش‌ های آلرژیک و … جزو عوارض احتمالی این دستگاه می‌ باشند.

اما تمام این عوارض احتمالی بوده و ایجاد آن ها بسیار کم و نادر می باشد.

الکساندرایت

لیزر تیتانیوم بهتر است یا الکساندرایت

یکی از سوالات مراجعه کنندگان به مرکز لیزر تیتانیوم غرب تهران همین پرسش است . در نظر داشته باشید که الکساندرایت یک طول موج است و دستگاه لیزر نمی‌ باشد. این تصور که الکساندرایت یک دستگاه لیزر است به صورت اشتباه در بین عموم جا افتاده است.

اما به طور کلی اگر دارای مو های تیره‌ تر و ضخیم‌ تر هستید طول موج الکساندرایت برای شما بسیار بهتر و مناسب‌ تر می‌ باشد.

شما می‌ توانید از این لیزر نتیجه موثرتری دریافت کنید. لیزر تیتانیوم برای عموم افراد نتایج بسیار خوبی رقم می‌ زند. اکثر افراد که از این لیزر استفاده کردند توانستند نتایج بسیار عالی به دست بیاورند.

زمانی که شما به یک مرکز مراجعه می‌ کنید می‌ توانید از پزشک آنجا مشورت گرفته و با توجه به مشورت گرفته شده یک تصمیم درست و اصولی بگیرید.

شما میتوانید در مطلب مرکز لیزر تیتانیوم شرق تهران سایر مراکز لیزر تیتانیوم در ان منطقه را مشاهده کنید.

Rate this post

admin

من علیرضا تاجر نویسنده این مجموعه از نوشته های تهران کلینیک هستم . امید وارم بتونم اندک کمکی تو پیدا کردن بهترین مراکز و خدمات درمانی و زیبایی به شما عزیزان بکنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا